Thursday, June 14, 2012

Salam Takziah

Assalamualaikum,

Teringat saat berborak dgn m.cik di talifon.. walaupun kita tak pernah berjumpa.. dek kerana abah yg agak traditional.. talifon sahaja tempat berbicara.. dan hari ini.. tiada lagi suara itu.. Menitis air mata saat awak hantar mesej..."Mak Dah X Da"... Tiada kata lagi yang bleh diucap.. hanya bayangan wajah mak.. tringat angan2 mak nak wat suprise after we engage... Dan skrg.. Angan2 tinggal kenangan.. Dan angan2 tu x kesampaian.. kerana kami terputus ditengah jalan.. Allahhuakbar.. Ape sahaja dugaan Engkau beri.. Aku lemah... Aku x sekuat Siti Khadijah... Allah..  Salam Takziah utk awk sekeluarga.. Walaupun kita tiada lagi hubungan itu.. Tetapi pernah sedikit tercalit rasa syg antara kita.. Allah sahaja yang mengetahuinya.. Sedikit sebanyak.. perasaan sedih wujud dalam hati ini walaupun awak suda dipunyai... Allah itu maha mengetahui.. Dialah segala2nya.. yang merancang.. yang menjadikan.. kita tak mampu melawan takdirnya.. Walaupun akal cuba berpositif.. tapi Hati.. Tak siapa yang tahu.. Hanya aku dan DIa sahaja.. Aku x sekuat seperti luaran fizikal ku.. dalaman rohaniah ku.. Ya Allah.. aku begitu lemah...

Aku cube sekuat mampu.. Aku tahu janji Allah...Janji Allah tentang jodoh dan segalanya.. Terima Kasih Allah atas segala dugaan... Pengajaran dan Pengalaman.. Dan kini Hanya Mu cintaku.. Aku tahu tentang itu.. wujudkan jua insan yang benar2 menyayangimu utk sama2 membantu aku mencari secebiscahaya MU.. Allah.. ALLAH.. Allah..

Terima Kasih Allah

No comments:

Post a Comment