Tuesday, November 9, 2010

sakit

rrr...
sakitnya...

geram2..

al kisah... kusangka.. kwn2 dengki... kwn2 meliputi kwn2 aku yg kuat gurau..
so..aku layan laa... ingat aida.. farhan yg slalu klentong aku...

almaklum.. asal nyer.. msj yg aku dpt.. agak bagus jugak.. siap bg salam dulu...
agak sopan.. so agak tergoda utk reply...
hehehe...gatal tangan...

amik ko...
sape suh aku kol x angkat..aku tanye lain ko jwb lain.. aku ckp lain..lain yg ko ckp..
x ke mengong namenye tu... aku dh mule terbakar...

kes aku.. orang x wat hal.. aku okey... orang cari pasal.. pe lagi.. mulut mmg nak sumpah seranah laa jwb nyer... huhu.. jahat gak aku aek...
em..
dh mule merepek...ape kes aku nk marah..aku pn x tau..
act...aku mmg x suke org main2 kn orang lain... walaupun aku pnah wat..tp aku jujur bgtau sape aku... hahha... act..aku kenekn kwn2 aku je... org luar x pnah plak...

alkisah... lpas aku maki hamun.. besoknyer.. disebabkn ada hal pntg nk jmpe customer..
aku pn mtk maaf ler... kot2 lah ada terkehel ckit ke...

bersmbung plak cter smpai ke mlm.. dh x gheti2 jwb soklan aku... aku tanye mane dpt no aku... bgtau je laa.. jgn nk melalut ke lain laa... yg geram nyer... kt mangkuk hayun yg sebar2 no aku tu..siap ko.. aku dpt.. aku cincang 18 smpai lumat... pastu goreng.. n wat smbal...
padan muke...

alkisah... aku daa geram... mulut baik aku sedap je ckp mcm2.. puas ati gak dpt maki org sengal cm tu... lurus bendul.. free2 kene mangkuk ayun ngan aku..kene mengong ngan aku...amik ko..
konon ckp aku x d adab.. bajet ko ada adab??? ngokngek pale kemek... sengal pale mereng...
hahhaa...

x bleh blaa.... aku sound direct.. "x yah lah gune tektik lame".... dak ngot yg x gheti bace msj.. bleh reply..."sy pn teknik PD gak.. taun 00/01.." ape kes??? rrrr... meluap2 kesabaran aku..
:D

em.. but ape pn... mmg kelako.. dak mangkuk ni katenyer name nyer idlan.. dak PD.. but aku rasa something.. cm ada yg nk kenekn aku... klo betol firasat aku..siap ko.. smpai mati aku x ngaku kwn.. hehe..jahat nyer.. x d laa... aku nk tau je... kenapa ko x bljo adab?? memandai past2 no kt org lain.. x leh mintak izin dulu ke?? ngoks2...

semoga kamu semua diberi hidayah..amin.. yg nakal jadi baik.. jadi buruk jadi elok...
yg sengal jadi pandai.. dan yg mulut jahat cm aku... jadi?? jadikan mulut aku manis..sopan... dan sentiasa dgn zikir.. ehmm... mcm2.... hidup2...
sudah2 laa tu.. jgn ingat semua pmpuan ko leh wat memain... jgn ko ingat semua pmpuan mudah diperdaya.. tu blum aku berkomplot ngan geng2 delima aku.. klo x confirm ko x larat dgn kami...:D but.. aku mintak maaf gak.. berkate kasor pada org yg x gheti jwb soklan cm ko.. maaf aek...keeke... sengal..:D

No comments:

Post a Comment