Tuesday, November 9, 2010

ha...
ni time kerja kt office
kt tingkat atas.. ber2 dgn wan pei eng... he...
best x???

ha... ni plak kt tingkt bwh..sgt serabut...but..klo kt bwh.. sokmo gelak.. semua lelaki... semua technician... best layan dorg.. tp klo nak wat programming cm kami.. mmg laa serabut... kekdg kami duk kt bwh.. pernh bos suh duk bwh.. sbb kt atas kami asik online je kot.. ntahlah.. no komen.. tp smggu je.. aku x tahan.. aku direct ngan bos.. mntk nak duk atas.. bos kate pergilh duk atas... aku jujur bgtau.. aku serabut duk kt bwh.. bagus ke aku?? agak bagus utk siapkn kerja company bos gak kn...poyos je ayat... hahha




Peace... time gelak sakan ngan geng2 kt bwh.. kekdg wat hardware... bosan wat software kt atas.. konon2 je pegang screw driver... tp x geti ape pn.. just tolong2 install2.. tp ada 1 benda best baru nk blajo.. after siap projek.. aku akan roger bos ilmu tu... pasal policy... gune software wingate..mcm2 gak bos ajor n bgtau.. pasal router laa...port laa..main lukis2 network laa..he.masuk tinger kiri.. kuar tinger kanan.. peranan kpale plak.. main angguk2 je...... hahha..software wingate tu blajo sal cm ne nak set kn.. PC2 staff bleh bukak page ape kt tenet... amik ko.. siap ko... aku akan wat PC bos bleh bukak google je.. kekkeke.. x d laa.. aku kn baik.. act.. hr tu boss panggil.. n dia suh try2 jer.. study2 dulu..siap setupkn 1 PC utk study pasal policy ni..tp ada problem.. last2 aku mls layan... aku ckp bos.. x yah laa boss.. x siap2 setupnyer....:D

Peace…:D no war…



ni anak bos... yen yen.. dia panggil aku.. aMin... pagi2 bukak pintu je.. dh sebut name aku n wan pei.. wan pei dia paggil chei chei..pastu cbuk mtk papau(dukung) nak duk atas meja..nak gledah beg2 kami..cr mamam... masuk bilik mummy dia plak..dtg angin.. sibuk nak kuar sebut2 name aku..AMIN!!!AMIN!!!!! pastu cbuk mintak TANG!!! TANG tu gule2.. hehe.. ada laa blajo ckit2 ckp cina.. klo ckp shi shiek(time kaseh) kene jawab PyONG KECHIK(SAME2) hehhee... kes daddy dia lak.. daddy yen yen merangkap boss besar aku.. bleh wat kn email company utk aku name hanin?? x pe... ayat poyo aku..
ala boss.. x pe.. username je pn.. dlm hati... tuhan je yg tau... bos second lak miss yew… sgt baik… mis yew ni bini boss besau.. mr chong.. mummy pada yen yen… tu kt gmbor yg nmpak baju biru tu.maid bos… name ria… name betol nur minah.. dtg dr Lombok… hehhe.. promotion2.. janda anak 1… kekkee.. jahat nyer aku…:D adoyai….

Ha.. yg paling best… ada sekali yen yen baru bangun tdo… dia nak ikut aku g mkn… aku pn bwk laa dia g skali..dia ckup suke mkn PING… bukan PIG ok.. PING tu air batu.. dia ikut aku p mkn.. 4 sure laa daddy dia yg bayor.. heheh.. kedai mkn pn tepi kedai tmpt aku training je.. klo tiap hr kn best… nyesal plak time mkn tu aku x amik nasi beriani… hahha… ala.. mkn bihun sup je pn… ngan air klape… air the o limau tuk yen yen. klo la aku amik nasi beriani... uiiiiii...:D

No comments:

Post a Comment