Monday, February 13, 2012

AL kisah Sejak Di Pengeli

Terasa Indah Biler sunyi...
Terasa sakit biler sunyi..

Indah terasa.. bile x perlu gaduh2..
X timbul merajuk2... pujuk2.. mengade2... kalau majuk n marah pn.. sendiri pujuk..
x kacau feel orang lain... leceh.. sunyi tu jadi indah bile... he3.. anytime leh tdo bler x d keje.. x d laa asik kena gayut jerk.. mesej je.. ha3.. leh g2..

kenyataan nya..
Sunyi suatu yang sgt sakit..
sendiri mau ingat... bile sunyi.. ntah sape2 aku terjah jadi kawan.. gler pn ada..
bler sunyi... duk sorg2.. nangis sendiri.. pn cm gler jugak... daa sunyi2... x tau nak wat ape.. makan tdo.. makan tdo je laa.. bertambah gomok dwatnye.. erm.. clap nya aku masa sunyi ni.. aku kurang pendekatan diri aku kt Tuhan..
tu aku mengaku aku buang masa..
and now.. Im feel good... Im feel good..
ha3..

Act.. entry kali ni.. x d citer best pn.. cumer.. jeng.. jeng.. jeng.. :D syiok sendiri laa plak.. AL kisah gni..
nak bgtau kt dr sndiri.. yg diri ni lebih bahagia.. ble mak abah syg sgt kt aku..:D

mak..
malu laa mak.. rajib betul kwn anim tu... pagi2 lagi daa bangun masak.. untuk adik2 dia... awal btol... daa laa tu.. malam plak.. bz siap2 kn baju sek adik2 dia utk sek esok nya..
haish.. bagui... anim ni... pemalas btol aek.. beza btol ngan kwn anim tu...
jawapan mak kn.. alaa... x pe.. sementara mak adaa.. biar mak buat.. ko kn keje.. penat.. hu3.. terharu nya.. weekend trus jadi rajin g sental longkang.. kait sampah.. cuci peti... sental lantai.. ha3.. sian mak... begitu syg kt aku tgok aku balik keje penat2... pd hal x penat pn.. bukan keje askar.. kena baris2.. lari2.. kawad2..
duduk je pn.. cume penat otak ckit laa... mak.. mak...
Sayang mak..
sayang nya mak pada anak2 dia.. jelas nyata...

abah pulak.. once aku kol.. "abah.. umah ada orang x? ingat tgahari nak balik laa.." abah jawap.. ha.. balik2... abah g kedai jap.. bli lauh siap.... em... adakah situasi aku ni.. aku dimanjakan sgt? atau.. mengade2..?? erm...

pas2.. asal malam je.. ada je best2 abah layan aku ngan mak.. beli itulaa.. ini laa.. boley kira laa.. bape kali masak kt umah.. stakat be3 je pn... kekdg siap order set+ air waa ckp lu.. best laa abah ni...:D

kalo mak abah nak g tgok cucu dia plak.. haish.. lg mcm2.. siap laa siangkan ikan keli.. gorengkan.. masak kn... ps2.. bungkus2.. bawak g umah anak diarg... untuk cucu katanya.. bdk2 tu suke ikan keli..:D
abah... abah.. penah skali siap bwk ikan keli goreng sampai pulau pinang waa cakap lu.. yg g penang nye aku.. tp abah yg siap kn sgaler.. aku balik keje.. siap kn diri aku je.. abah laa siang ikan.. goreng.. siap bungkus cantik2.. masuk tupperware.. then letak dlm beg kertas lagi.. adoi.. terharu nya ayah aku ni..:D syg abah...

abah mak memang lain dr yg lain...

sayang mak... sayang abah... terharu pengorbanan mak ngan abah pada kami... 5 zurai yg merupakan zuriat diaorg.. :D

hu2.. kekdg mak abah ni dtg gak angin romantika nya.. ha3.. mak laa.. kuat majuk gak... hu3..sejak aku duk ngan diaorg.. abah lepas tangan betol.. mak demam pn disuruh aku yg g anta klinik.. confirm pas2 mak muncung sampai leh gantung hanger.. ha3.. merajuk.. sbb abah x nak bwk g klinik.. ha3..

No comments:

Post a Comment