Wednesday, July 1, 2009

4 Sejoli Pergi Berjoli...........




1hb july

hahha... pagi yg sgt seronok... dpt kol dr kwn...Fiza... alhmdlah... kwn aku dpt gak sambung belajar.. aku ckp kt dia... dtg ler kulai cni.. n dia dtg amik aku... tutut dia yg bwk keta... aku suh dia bwk best friend ktorg lg 2 org tu.. lina n zila... hahahah... bler bjumper... perut x kendur.. duk tegang jer ketawa... seronok tol dpt jmpe diaorg... kami semua pergi teman fiza berbelanja... kat tesco Kulai.... murah siut... beza gak harga nyer ngan pasraya tmpt aku keja... aku g sana duk compare harga... maklumlah... pengalaman jadi cashier sebulan.... byk gak harga2 barang yg aku ingat... hahah...

aku rindu kt korang... lina... aku doakan ko dpt sambung gak blaja amin... zila... walaupun ko x nak sambung... x pe... teruskan usaha kerja..... n teruskan usaha gemukkan badan... hahha...
dh kaya... jgn lupe aku... huhu..









No comments:

Post a Comment