Wednesday, April 29, 2009

Doa seorang anak...

Bismillahhirrahmanirrahim..

Ya Allah... Ya Rahman... Ya Rahim.....
Aku mohon perlindungan Mu Ya Allah...
Maaf kn lah dosa2 besar dan dosa2 kecil kedua ibubapaku...
Jauhkan perkara2 yg tidak diingini dr berlaku ke atas mereka... lindungi mereka Ya Allah...
Murahkan rezeki mereka... peliharalah mereka walau dimana mereka berada...
Aku mohon jua Ya Allah... Panjangkan umur mereka.... jika termaktub bahawa umur mereka panjang... Panjang kn jua umurku Ya Allah... tidak sanggup aku melihat mereka berada ditempat2 yg tidak sepatutnya umpama ibubapa yg tak punya zuriat...
dan ... Berilah kebahagian kepada mereka didunia dan akhirat Mu.... Aku mohon Ya Allah...
Tetapkan lah iman mereka didalam agamamu agar kami sama2 dapat kesyurgaMu....
Kurniakan jua taufik dan hidayah Mu kepda mereka agar mereka sentiasa dapat melabuhkan keimanan, ketakwaan dan kehambaan kpdMu..


Ya Allah.... Ketahuilah... aku amat menyayangi kedua Ibu bapaku...
Syukur ku pada Mu atas kurniaan ibubapa yg sangat sempurna...
Aku amat bersyukur pada Mu....


mak.... abah... anim sayang mak ngan abah......... maaf kan dosa2 anim pada mak ngan abah selama ni.....

No comments:

Post a Comment