Friday, February 27, 2009

Pagi ni.... kenapa ni???


Ya Allah... kenapa dengan anim ni.. nape mudah sangat keluar air mata ni..
nape tetiba rasa nak nangis ni...kenapa sebak je ni...
sepatutnyer pagi yang indah ni... anim senyum... bersyukur sebab Allah bagi anim tengok lagi dunia ciptaanNya...
:(

anim perasan... sejak 2 menjak ni anim mudah sedih...
kenapa n mengapa... anim pn x tau...
dah kol mak dah pn... n mak pn baru jer kol anim malam tadi... selalu nyer dengar je suara mak dah ok dah.. tp ni bawak sampai ke pagi pulak rasa sedih ni...
n disebabkn rasa sedih ni... anim jadi takut... takut bler pagi2 x dapat lagi tengok dunia ni... takut...
anim takut x dapat lagi g kelas... x dapat lagi berckp2... bergurau2 ngan kwn2....
n ape yg anim perasan semenjak 2 menjak ni... b4 tdo... msti akan ada air mata keluar...
anim kn amik mtk maaf ngan kwn2...amik wuduk,mengucap n doa sebelum tdo(terlalu takut)... "Ya Allah... kenapa perasaan ku sekarang selalu sedih... aku mohon Ya Allah... andai Engkau ingin mengambil ku.. aku redha... dan aku mohon ambil lah nyawaku dalam keadaan yg mulia... Kau lindungi mak dan abah ku andai benar Kau ingin mengambilku... aku terlalu takut Ya Allah... Ampun kan juga dosa2 ku Ya Allah... aku ingin Kau Tahu jua Ya ALLAH.. aku ingin dipanjangkan umur... aku ingin merasa alam pekerjaan... alam rumah tangga... aku teringin sekali menyempurnakan tanggungjwabku... sebgai seorg anak... pelajar dan yg penting Khalifah dimuka bumiMu ini... Kau tenangkan aku Ya Allah..sesungguhnya aku sedang merasa terlalu sedih dan hiba... Amin..."

Pada Kwn2... andai benar anim ada salah dan silap... anim mohon ampun dan maaf... andai anim ada termakan dan terminum... anim mtk dihalalkan... andai anim ada terdetik prasangka buruk... mengata yg mcm2... anim mtk maaf yer kwn2... dan pada semua yg mengenali anim...
Pagi ni anim ada temujanji... adakah dia akan membuat anim bertambah sedih lagi... andai benar... anim redha... sesungguhnya... anim yakin... Allah syg anim... Allah inginkn anim bersama insan yg anim pohon dan mtk dalam doa anim padaNya... =) anim kena kuat... Secebis cahaya iman dan islam yang Allah bagi pada diri anim... anim bersyukur sgt... tenang sgt hati ni biler dapat sujud dan tunduk padaNya... segala2nya dapat anim perkatakan... Terima Kaseh Wahai TuhanKu(Mawaddah.. hayati lagu ni...penuh syahdu...)...


atau mungkin acu sedih sebab rindu pada semua anak buah acu kot...

No comments:

Post a Comment